Kateřina Časarová

Proč psát? Protože je to lepší, než mluvit.
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1591x

Seznam rubrik

Kateřina Časarová

Chci se jenom namazat

Jenom rychle skočit do drogerie, než mi zavřou, a popadnout ten krém na obličej, co vždycky. Nebo že bych vybočila ze svého kosmetického konzervatismu a vyzkoušela něco nového?

3.2.2019 v 22:54 | Karma: 14,37 | Přečteno: 633x | Diskuse| Osobní

Kateřina Časarová

Bezdětná máma

Mateřské sklony jsem v sobě měla odjakživa. Už tehdy, když moje starší sestra usnula na gauči, jsem ji přikrývala a následně budila, že si přece musí vyčistit zuby. A jindy jsem jí v šest ráno volala, proč jako není doma a kde je.

26.1.2019 v 0:12 | Karma: 22,07 | Přečteno: 1468x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Časarová

Salámova nehoda

Život je fakt pes. Hlavně když jste salám. To vás pak život může klidně i sežrat. Ale co se stalo mě, to je něco smutnějšího, než smrt kusu vepřovýho.

23.1.2019 v 19:00 | Karma: 6,89 | Přečteno: 247x | Diskuse| Miniblogy