Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sympatizuji s vasi podporou vynuceni prisnejsich verejnych mravu, autorko! Nezletilym hochum okouseni zakazeneho ovoce nikdo nezabrani, ale at se pri tom boji, a at se za ne rodicove stydi! (Ponevadz stud a strach je to jedine co na lidi zabira). Dospelost nejrychleji doda nutnost nejak prezit - jinac si chlapci budou chtit detsvi prodluzovat tak do petatriceti :) Nezne pohlavi byva k zivotnim rolim a realite vybavene mnohem lepe - jak dokazuje i vas postoj. Mejte se fajn!

0 0
možnosti

J36a29n 58H45a40n88á70k

21. 2. 2015 16:34

Slečno, máte evidentně elementární předpoklad k tomu, že se ve světě neztratíte a naopak, budete přínosem. Chce to jen nadhled a odhodlání, nikoliv sebelítost (nemyslím tu v článku) ;-)

Každopádně karma :-)

0 0
možnosti

Karma. V některých věcech vám rozumím, v některých i souhlasím (jako že dneší doba okrádá děti o dětství). Já akorát závidím všem, kteří toužili být jako puberťáci dospělí a těšili se na to, protože já jsem se na to - nevím proč - netěšil nikdy. Byl jsem v tomto asi trochu anomálie.

A že po vás chtějí občanku ... no jo. U mne byl rekord, když mi jednou ve 28 letech jeden člověk tipnul věk, kterým teď "disponujete" vy.

0 0
možnosti

J78a80n 34H65a20n14á55k

21. 2. 2015 16:39

Já když se oholím, tak i ve 32 :))

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS