Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Dobře napsaný, myslím, že to takhle cítí většina lidí, co si aspoň občas pustí rádio a pak ho hned vypínají, jako já.R^R^R^

2 0
možnosti
VM

rádio jen v autě a to strpím pouze Radiožurnál. sice je to kecací, ale aspoň nemají tolik prostoru prznit vysílání (českou) muzikou

0 0
možnosti

Ještě že máme Spotify ;) Po cestě s manželkou v autě (když řídí a hraje Impuls) mám tendence stát se masovým vrahem ;)

1 0
možnosti
JB

J36i48ř37í 26B50o55č65e57k

13. 8. 2015 15:49

mám to štěstí, že jsem v kanceláři sám a můžu si pouštět svůj oblíbený Beat. když tu ještě byl kolega, jelo celý den City a to opravdu bylo na sebevraždu

1 0
možnosti
MT

:-)

My jsem v kanceláři pobrali dost rozumu na to, abychom si muziku pouštěli individuálně, každej do svých uší.

Přítelkyně to štěstí nemá. Ale objevila, že když si do uší nacpe sluchátka typu Koss the plug, tak:

1. nemá problém nějakým dubstepem přehlušit i toho zelenýho smrada z reklamy

2. nemusí si pouštět VŮBEC NIC a pak jsou to prima špunty do uší

3. lidi jí mnohem míň obtěžujou banalitama, protože může předstírat že neslyší:-)

2 0
možnosti
XB

Doporucuji Beat Radio.Sice taky tupe reklamy (bez nich to ale nejde), ale moderatori reknou par slov k interpretovi popr.skladbe.

0 0
možnosti
Foto

Dobré, pobavilo a máte pravdu.R^

0 0
možnosti
BJ

zvykam svoje boty...mwhahahaha :D 10 bodu z deseti :D

0 0
možnosti
KS

K78a42r64e40l 20S37a40r11d17a

13. 8. 2015 15:16

Moc pěkně napsáno, vidím (slyším) to stejně :-)

0 0
možnosti
AB

Máte pravdu.Myslela jsem, že jsem divná, když mi připadají radio moderátoři jako trapní puberťáci, kteří své trapné kecy vylepšují ještě trapnějšími telefonáty s posluchači.I když musím za rádio platit, neposlouchám ho.Ve svých 65 nemám potřebu slyšet tohle.Jedna taková trapná nalezla i do televize a snaží se být děěěsně vtipná, ale je na facku.V divoškách na primě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1591x
Proč psát? Protože je to lepší, než mluvit.

Seznam rubrik