Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vaše frnda má ale pěknou karmu! ;-D

2 0
možnosti
VF

"Proč psát? Protože je to lepší, než mluvit."

No, nevím.:-/

0 0
možnosti
LH
JL

Pani Kateřino Časarová. Jsem muz pokrocileho veku. Vsak dokazi byt s vami pohorsen s pristupem pana doktora i jeho pomocnika.

Mohu to oduvodnit s pohledem na nase zdravotnictvi. Jiz pro muj pribeh. ktery se odehral na pocatku toho vseobecneho, celostatniho

V lete roku 1955 jsem byl nucen navstivit hodoninskou nemocnici s problemem meho muzskeho pohlavniho ustroji. Nic sloziteho. Jenze....! V ordinaci byla pani doktorka a take jeji pomocnice. Pro mne, co by 17leteho mladika, trochu neprijemne. Obe "damy" byli v letnim obleceni s ukazkou neznych casti zenskeho tela (obe byli mlade damy) velmi nedbale zakryte. Mluvily ke me s poznamkami, ktere vzbuzovaly vidiny neprijemne v lekarske ordinaci. U muze je priznacne a zvlast pro mladeho muze (toto je zmineni pro zeny neznajici), ze pohlavni vnimani je podporeno zakrvenim muzskeho udu, ktery se zvetsi a je tvrdsi.

Zde nastala ta chvile pro mne, kdy jsem nevedel co mam delat. Ony se bavily pri prohlidce na muj ucet a ja trpel. Cely proces prohlidky trval 20 minut. Osobne jsem nebyl schopen mnoho rici. Jen si pamatuji na povzbuzeni od techto dvou dam, ze jsem zdrav a mohu "potesit" mnoho zen.

Dnes si vzpominam na tento pribeh s usmevem. Take si vzpominam na ty trpke chvilky. Proto mam soucit s pani Casarovou. Doktorska ordinace ma byt misto klidu pro pacienta a ma byt kazda navsteva jako intimni chvile pacienta s doktorem. Presne jak se stalo i me, v jinem state, pri mem problemu s kylou. Doktorka i s pomocnici byly mlade divky z Taiwanu. Prubeh prohlidky a i operace-profesionalni. Dva pribehy s diferentnim pristupem.

0 0
možnosti
JS

Ještě že jsem exhibicionistka, nebo jen prostě nestyda a rozhodně raději 10x na gyndu než jednou k zubaři ;-) Nějak jsem nikdy nepochopila, co na tom ženy tak děsí. Ale na přítomnost nejspíš medika se měl s vámi domluvit.

2 0
možnosti
Foto

No já nevím, ale věc veřejnou jste z ní udělala až vy.;-)

0 1
možnosti
Foto

Jestli to nebylo nahodou u nás. Kdysi jeden gynekolog bral do své ordinace kamarády oblečené do bílých plášťů, aby se koukali...

Jednou jsem měla podobný zážitek, ale odmítla jsem dalšího mladíka v ordinaci. Samozřejmě na oplátku můj lékař odmítl vyšetřit mě a tak jsem si našla jiného - ženu.

1 0
možnosti
OU
DP

Napred mimo obsah clanku. Dost me mrzi, ze si v diskuzi "vjely do vlasu" damy, bezne se invektiv na dikuzich dopousteji panove:-/ Sice z jedne casti s pani Loherovou souhlasim, co se pointy blogu tyka, ale na druhe strane se mi nelibi, jeji hrube napadeni ostatnich diskuterek. Je treba mit na vedomi, ze dve dulezita temata lidskehoo zdravi byla, hlavne v ostatni Evrope (zde ve Skandinavii to bylo uz tradicne od padesatych let ,hlavne v intimnich vecech, liberalni) dlouha leta tabu. Zatimco pred lety bylo bezne, ze si clovek ostatnim postezoval treba na bolest zubu, zlomenou ruku atd, nikdo se nezminoval o problemech svych reprodukcnich organu ci psychickych problemech. Takze bylo naprosto nemyslitelne, ze zeny si svemu okoli postezovaly treba na hnisavy vytok a na druhe strane muzi na zanet varlat nebo problemy s predkozkou. Je tudiz prirozene, a potreba chapat, ze starsi lide, hlavne zeny, maji jiste problemy s otevrenosti v techto tematech a v diskuzi sdeli, ze ony by to tak "na dren" nenapsaly. Na druhe strane mam dojem, ze kvuli te otevrenosti autorky jim "ubehla", alespon v mem chapani, hlavni pointa clanku, totiz ze autorka se setkala s aroganci lekaru, kteri by prave v teto pro zeny citlive lekarske oblasti meli mít více citu a empatie.

1 0
možnosti
ND

Překvapuje mě, že názory, které některé ženy zde řekly jsou brány jakože si vjely do vlasů. Do vlasů vjela jedna :-)

Tak to přeci není, šlo o názory k přístupu k intimním věcem a na to, jak správně píšete, pane Pospíšile má určitě straší generace jiný názor než ta mladá.

Článek vedený autorkou tak jak je vedený bohužel pro některé přehlušil pointu, která mi v dnešní době přišla absurdní.

Komunikace mezi pacientem a doktorem vypadá dnes úplně jinak, než třeba za nás, kdy byli lékaři polobozi, to bychom si asi nechali kde co líbit (píšu to i i za muže).

Nechápu proč autorka věc, která se jí hrubě nelíbila neventilovala už tam, ale až tady, kde se můžou lidi akorát tak nad situaci, pohoršovat, ale k čemu jí to bude?

Já bych svoji diskusi zde zákončila asi tak:

Příběh mi přijde vytvořený se snahou se bulvárně zviditelnit.

Děvče nevypadá jako zakřiknutá panna, která by si nedokázala zjednat pořádek na místě a šla by se jen vyplakat na blog ještě s takovým slovnikem a podrobnostmi.

Ano jsme jiná generace, cudnější, i když otevřenější než ta generace před námi, ale to je tak všechno co se dá o tom konstatovat.

A touto mojí snahou o vysvětlení se zde z diskuse loučím.

1 1
možnosti
MP

Pockal bych par let a pak bych rozjel kampan MojefrndaToo. Ty fronty nadrzenych dokturku a mediku musi rozhodne zmizet! Doufam, ze diky vam a vasim odvaznym kolegynim si ti dobytci v budoucnu neskrtnou ani v gynekologicke ordinaci domova duchodcu ci Armady spasy. Zadny Frndovnik neroste az do nebe;-D

1 0
možnosti

Snad by se to obešlo bez toho výčtu diagnóz. Pointa je přece v tom závěru, vyzněl by úplně stejně, i kdyby šlo o běžnou preventivní prohlídku.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1591x
Proč psát? Protože je to lepší, než mluvit.

Seznam rubrik